Si comel & encem

Me & Him (part 6)

Situasi K : dalam muka buku

Jaja: salam..
Lelaki: wsalam
Jaja: bz tak..?
Lelaki: tak..main game je..
Jaja: dpt adiah pe smpena periksa nie?
Lelaki: tak tahu lg..
Jaja:??
Lelaki: rahsia..
Jaja: ecehh..maen rahsia2 plak..
Lelaki: best pergi CS..
Jaja: best la..dgn mak aku berdua aje..
Lelaki: beli beg skola cm Ena?
Jaja: ade survey2 beg..baru aje nak capai..mak aku da ketuk tangan aku..

Lelaki:dah kau ketuk novel kat mak kau..nak ketuk beg kat CS plak..ingat murah?
Jaja: hihii..aku lupa plak..

Lelaki: Jaja..
Jaja: pehal?
Lelaki: minta mun fon kau..
Jaja: bukan aritu dh bagi ke?
Lelaki: dah..tp ilang..
Jaja: mcm mne leh ilang? nie ha..  xxx-xxxx xxx jgn jual eh..!
Lelaki: entah aritu..orang tu servis,trus ilang sume..
Jaja:oh..kau nak num orang lain tak?
Lelaki: ade ke? boleh gak..

Jaja: xxx-xxxx xxx = budak 1
      xxx-xxxx xxx = budak 2
      xxx-xxxx xxx = budak 3

Lelaki: dah lah..cop ! cop !
Jaja:kate ilang sume..cmne kau nk contact diowg nanti..( saja nak uji si Lelaki sebnarnya)

Lelaki: erkk,tak ape lah..um,num budak 24 ade tak..?
Jaja: oh,sorry..tak ade la..
Lelaki: um,tak pe la..k aku nak off..salam..
Jaja: wassalam..
Jaja berkata sendirian:
kau makin pelik Lelaki..
tingkah laku kau..
tak pernah segusar itu..
kenapa?
tolong jgn buat aku keliru..
kau buat aku lg sdih begini..

*sambungan nye..next entry..  =)  *
(_assalamualaikum_)

No comments: