Si comel & encem

Me & Him (part 4)

Situasi  I : Di rumah Jaja

Sahabat: jaja,pinjam laptop jap..
Jaja:for what..?
Sahabat: (tersengih) facebooking la dear..
Jaja: eceehh,log out-kan account fb aku..
Sahabat: ok..no biggie..

*suddenly*

Sahabat: JAJA..!!!!!!
*BERGEGAR 1 RUMAH..!! *
Jaja: kau dah kenapa,bijak..?!! menjerit bagai..cair taik telinga aku laa...

Sahabat:(menuding jari ke arah skrin lap top)..nie..nie..
Jaja: apa..?(memandang ke skrin) tak ade apa2 pon..
Sahabat: He's poking u in fb..aku salah tengok ke?
Jaja:(tersenyum) nope..it's true..

Sahabat: since when..?
Jaja: week ago..

Sahabat: eii,jahat..tak bagitahu aku pon..(merajuk)
Jaja:(muram)nak bagitahu ape?..kitorang berkawan aje..nothings more,nothings less..humm

Sahabat: Sorry kalau aku salah cakap,tapi aku rasa ni petanda baik..hey,he is giving a good response to you..try to know him more..apa nak risau,tak ade orang lain minat kat die selain kau..baik kau dengan dia..dua2 kepala batu..padanlah tu..

Jaja: eii..mulut kau,kalau aku sumbat cili bagus agak nye..

Sahabat:(ketawa)bru usik sikit nak melenting..samalah dengan Lelaki..bezanya,die tu matang sikit otak..kau nie,mentah habis..hahaa..

*keduanya berkejaran keliling bilik..*

hubungan Jaja & Lelaki..
masih tiada penghujung..
cuma zatul mohon korang doakn yang terbaik
utk dua orang kawan zatul nie..
- tQ -

No comments: