Si comel & encem

Me & Him (part 2)

Assalamualaikum
seperti yang zatul janjikan..sambungan 
untuk entry sebelum nie..

Situasi E : Semasa pemilihan watak teater

Kawan 2 : Jaja,tolong carik lagu sedih untuk part kau menangis tuhh..
Jaja :(garu kepala) ahh..sudahh..!!
Kawan 3 : Kau pinjam phone sesapa..carik lagu..!
Jaja :(tarik nafas pepanjang) SAPE YANG BAWAK ENPON PI SEKOLAH? BAK AKU NAK PINJAM CARIK LAGU. TAK NAK BAGI AKU REPORT KAT CIKGU DISIPLIN!!!!  (amik kau menjerit.hihii..)

Lelaki : Kau bawak enpon bole pulak eh?
Jaja: aku special cases..hehee..
Lelaki : Nah..aku bawak.(jerit dari jarak...semeter)
Jaja : Kau check la..aku check enpon Kawan 3 nie..
Lelaki : Mengada..check lah sendiri..
Jaja : (menghampiri dan merampas enpon Lelaki) 

Situasi F: masih waktu memilih watak teater

Jaja : Mak oi..lagu korea..minat jugak Mr Cold Ice nih..
Kawan 2&3 : waa..banyak nyer lagu..sampai tergaru kepala cik Jaja nak crik yekk..

Jaja: korang kalau nak tolong,betul2 la eh..kalau tak..pi hafal skrip..!

Sebenarnya Jaja tengah frust..
dah jumpa lagu yang betul tapi..
ade problem dengan bluetooth..

Jaja: aku hempuk jugak phone aku ni kang,,(bebel !)
Lelaki: Kau dah kenapa?
Jaja: (tergamam)

Rapat nye jarak antara
Lelaki dan diri nya.
first time aku dpat tilik muka dia..
yang ala-ala garang tuhh.
puiih,sikit pon Jaja Tak takut..!

Jaja: aku nak send ta bole la..
Lelaki: bak sini phone aku..(di belek enpon tuhh)

Lelaki: kau send gamba lalu bluetooth..
Jaja:(terpinga-pinga) gg..gambar ape?

Lelaki : Gambar apa-apa aje..(suara makin slow..)
Jaja : (mamat ni kang aku sepak,dia marah tak?)

Jaja: ok..
Lelaki : (check gambar di terima.)
Jaja: (menahan tawa..amik kau..gambar suju..)

Tak lama kemudian..
lagu tu pon dapat di bluetooth.
selamat tugas aku utk kelab teater nih..
amin

Situasi G : Cuti sekolah (muka buku)
Jaja: Assalam..nak tnye..
Lelaki : wassalam..pe??
Jaja: mcm mne hbungan ko ngan Sasa..?
Lelaki: mksud kau?
Jaja: hubungan koranglah..
Lelaki: sekarang..atau dulu?
Jaja: sekarang..

Lelaki: aku tak de pape ngan die..malas nk layan pompuan gi tu..
Jaja: mksud kau?
Lelaki: iyalah..pompuan cm die..
Jaja:??
Lelaki: gedik..ngada..tak indipendence..
Jaja: ohh..
Lelaki: nape tanya..?
Jaja:saje..senang la,,
Lelaki: ??
Jaja: hum..Sasa tak senang tgk aku dan kau bekawan..malah hampir betekak,,so aku tany ni minta kepastian..
Lelaki: oh..ok..
Jaja: ok,aku nak f..assalam.
Lelaki: wsalam. 

hum,sampai sini dulu..
next entry..akan di sambung
bila zatul ada kelapangan.
do leaved a comment.
bubye..salam. 
  

No comments: